moi

moi
seulement moi

Thursday, November 10, 2011

Notes:-

i)

dis pynlik stil
jou oe is ver
en ver in jou oe
skuil die pynlike
seer

jy verstaan nie die vloek van voel nie

ii)

one year ago
i sat
here
same place
re-establishing
my damage

fuck

will this cycle
ever end

No,
the alley was dark
oppressing
and stretched out to
infinity

'n vloek

iii)

en hy se
hy is jammer
sonder om 'n traan te stort

en gaan huis toe

maar ek weet,
net ek weet hoe
breek hy
stukkend

iv)

en die ander
gaan aan
glimlag
babbel
wat 'n Babel-
hul dink
haal asem

en ek?
"stall"
en wag om weer krag te
sluk
vir die volgende
obstacle

vasgevang
vlug totally ontnugter
uiteindelik

en geen traan word gestort vir
my -
martie
martelaar
moerig
moeg
plain mislik
genoeg is genoeg

sy skryf slegs
wanneer
s t u k k e n d

en dis haar enigste beauty

2 comments: