moi

moi
seulement moi

Monday, July 11, 2011

Blog bomb

Blinde man

jou glimlag maak op vir die oë
wat nie kyk nie,
wel sien

Is dit juis as gevolg daarvan?

die kinkel in jou roete
benader jy met soveel vertroue
in jouself -
as ek maar net die draai van my pad
met soveel dapperheid kon aanpak

Stanford

‘n straatlig se geheime glans
berge se misterieuse trans
agtergrondstemme in die volmaandans:
dis Stanford
en dis stil,
afgesonder
ver van al die chaos
pyn
tragedie
hulpelose stoei na niks
die uil hoe hoe weemoedig wys
geen kaggel
slegs bevestiging
van nou se vrede
absolute kalmte

mag die son nie weer verskyn nie

Al

Dis siek
Dis vreemd
Dis onnatuurlik
Dis die verkeerde lifeline
Dis reg
Dis my gemaksone
Dis nou
Dis al

 Skreeu

die deur van hoop
is nou gesluit
en skielik is elke kleur en klank
elke sintuig wat ervaar,
verdoof
ontwoord
ontnugter
stomgeslaan -
alles skree ‘n skrille herinnering
wat eggo in my oor:
dawerend breek dit alle
stilte in my hart

Intermediate

from up here
the cracks damage the earth’s skin
man-made interjections
criss-cross a landscape of skull
a bulging three dimensional barren land
far down there
stares back at me
untouchable
unfathomable
unreachable
almost unreal
this earth of dust and ticking time
that we call life

and above
a limitless blue sky
awaits

Ideal dancer

black leather feeds
a black cat
white milk
smokes a business card
called dementia
while shaving simultaneously
smiling at his black goddess
and swearing at the wind
who mysteriously took his dream catcher

How to replace a former dream
Another story of peculiar loss

i love watching you in silence
my mysterious man
all mixed up
trying to escape

cape town

endless waves meeting the shore views to infinity the smell of sea and pine needles the wind on my face and speed under my bum
cape town i love you



2 comments: